My Chemical Romance: Danger Days: The True Lives of the Fabulous Killjoys

ÄNTLIGEN HAR MIN SKIVA KOMMIT!!!
Jag sitter och lyssnar igenom den om och om igen och jag kan inte få nog! Ett nytt favoritband, skulle tro det ja!
Jag tycker skivan blandar bra med snabba energiska låtar som "Na Na Na (na na na na na na na na na)", lunga låtar som "The Only Hope For Me Is You" och något mittimellan tex "Bulletproof Heart".
Musiken är inte lika mörk eller hårs som deras förra album men fortfarande bra. Poppig punk, kan man kalla det så?

Kommer MCR till Sverige SKA jag se dom, no doubt!

http://cdon.se/media-dynamic/images/product/music/album/image0/danger_days_the_true_lives_of_the_fabulous_killjoys-12173960-frntl.jpg

Källa


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback