Totto

Hej Folket!

Jag red idag på morgonen, precis som jag gör varje lördag, och ujujuj vad bra det gick. Jag red Baron, en nervös och allmänt feg häst som är bla lite inslänning så han passar istället för att trava. En Ida-häst och absolut ingen Sofia häst, gillar verkligen inte honom..

Vi hoppade och Baron brukar alltid skygga för hindren, springa förbi och bla bla. Men inte idag! Gick asbra!! Han gick rakt på hindren varje gång och hoppade, det var lixsom inga problem, askul! Trodde verkligen att det skulle gå skit, så det var verkligen kul!

Baron fin

Källa



Kommentarer
Postat av: ida

Nutte baronen <33333333333

svara på mitt sms? :D

2011-04-02 @ 12:16:30
URL: http://idha.blogg.se/

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback