Postmuseet, a big NONO

Hej, tänkte berätta om postmuseet.

Vi gick runt med en guid på två våningar. Den förta var en utställning om postens historia. Precis lika kul som det låter.

Den andra handlade om postens reklamaffischer genom tiderna.
Jag trodde tiden stog stilla, hon (guiden) bara pratade och pratade och ställde frågor till oss som ingen svarade på. Sen skulle vi jobba i grupper och analysera en affisch och redovisa det för dom andra. Då hade jag blivit rejääält flummig så jag började skratta när jag redovisade bara för att jag kollade på Linnea, haha
Sen flummade jag vidare på Taco Bar med Linnea innan jag drog hem och jag typ legat och sovit i soffan assköööööönt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

anmäl dig gärna till min dagens blogg:D utser en vinnare imorgon bitti!:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-6.html#comment

2011-01-13 @ 15:58:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback