Årets

Årets bästa upplevelse: Absolut när jag såg Gren Day på Ullevi
Årets värsta upplevelse: Allt plugg
Årets datum: När jg gick ut nian, tror det var 11/6.. 
Årets bästa månad: Någon sommarmånad 
Årets kärlek: Musiken
Årets konsert: Green Day på Ullevi 
Årets bästa bok: Inegan aning
Årets serie: Grey's Anatomy 
Årets vän: Några stycken
Årets kille: Taylor Lautner
Årets komplimang: Minns inte
Årets resa: Italien med laget, underbart!
Årets bästa blogg: Dollyblond
Årets låt: För många för att välja en
Årets film: Eclipse
Årets coolaste: Alla konserter
Årets "Fan, jag missade": När 30 Seconds To Mars och All Time Low kom till Sverige..
Årets lyckligaste ögonblick: När jag ser Green Day komma ut på scen medans jag hör introt på "21: Centary Breakdown"!!
Årets bästa köp: Biljetter till My Chemical Romance i Mars! 
Årets läskigaste: I Italien med Ida, Angelica och några mer var inne på vårat rumm och det knackade på dörren..
Årets "vad gick snett"?: Vet inte, så jag gjorde nog inte så många misstag
Årets roligaste: Jag vet inte, många
Årets skratt: För många för att bara välja ett
Årets misstag: Kommer inte på något speciellt, så jag har väll inte gjort så många misstag 
Årets uttryck: Men din mamma
Årets mest använda mening: Det ligger lite sanning i varje jag skämta
Årets lögn: Vetfan
Årets sämsta tv-program: Sv hollywoodfruar 
Årets mest otippade par: Jag och Tyler

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback