Kännde why not lixom

Humör: Trött men typ glad
Gjort: Varit i skolan, firat Nadya, pluggat, duschat håret, hämtat Linus på hunddagiset

Planer imorgon: Skola 8-13.45, hem och plugga och sedan träning
Ser på: Ja, nu är det väl datan, men läääääääääängtar ihjäl mig tills Vampire Diaries börjar igen!!!

Lyssnar på: MCR - "I'm Not Okey"
Tid just nu: 21.35
Dricker: Cola skulle sitta fint

Äter: Just nu är jag faktiskt inte sugen på något
Dagens bästa: Nadya 17 år!!

Dagens sämsta: Att jag fick stå på en full buss (över en kvart) in till Gullmars..
Väder:
I skolan var det regn, men när jag hämtade vovven var det sol och nu är det mörkt så jag ser inte


Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-13 @ 08:22:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback