Söndag

Pluggade järnet igår för att jag visste att jag hade match idag och jag brukar alltid vara väldigt trött efter. Så efter matchen idag så var det inte så mycker kvar vilket var skönt, och nu så skickade jag nyss in uppgiften.

Matchen gick ganska bra, spelade i regn men det var helt okej. Jag är väääääldigt ringrostig och konditionslös + att jag fick ont i mitt knä så jag spelade väldigt lite på andra halvleken. Men kul var det!
Matchen var i f18 serie, alltså flickor upp till 18 år. Serien är omgjorde på grund av att det är så få lag så i f18 spelar 96-94.

Imorgon ska jag kolla upp knät med pappa på någon akut vid Hötorget, så hoppas få veta felet och hur jag ska göra för att det ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback