BildBomb LONDON

Fredag
Mådde illa på morgonen men efter att sovit hela flygningen mådde jag bättre. Det första vi ser när vi kliver ut ur planet är SOL (!!), ingen snö och det är varmt (om man jämför med Sverige), underbart!
Sen gick vi på Oxford Street och shoppade innan vi åkte till musikalen
Musikalen var anledning till varför vi åkte, och det är inte vilken musikal som helst utan Green Day's "American Idiot" som var så otroligt bra! Låtarna var väldigt bra omgjorda till flerstämmigt. Det var väldigt få repliker, men texterna i låtarna är så innehållsrika så det behövdes inte fler repliker. Koreografin var väldigt bra och uttrycksfull, det hände något hela tiden. På slutet började jag gråta för att det var så fint och ett så bra slut
 
Jag gillar verkligen att gå omkring på gatorna, husen är så fina och skyltfönstren så stora och fina. På kvällen sätts julbelysningen på och allt blir jättefint och riktigt juligt!
 
 
Lördag
Lördagen spenderades i Westfileds galleria. En enorm galleria med över 100 butiker på två plan som innehöll butiker från H&M, New Look och Hollister till DKNY och Jimmy Choo. Det fanns även restauranger och en inomhus skridskobana. Jag hittade en del och jag och mamma delade på en assnygg väska från Michael Kors.Lördagen avslutades med middag på en italiensk restaurang i Notting Hill.
 
Självklara pauser på Starbucks som jag verkligen tycker borde öppna i Sverige!!
 
 

Söndag
Vi gick ännu mer på Oxford Street och jag köpte bland annat två par coola skor med nitar, kläder till nyår och en bh från Victoria's Secret (som hade en ascool och professionell butik!!). Sen åkte vi till flyget som först var försenat med cirka en timme men ändå åkte 30 minuter efter den bestämda avgångstiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback