Min söndag

Horse Show igår var bra, det var c- och d- ponnyhoppning, nordsvenskar, shetlandsponnyer utklädda till Rudolf med röd mule och horn, voltige (akrobatik på hästen), falabella (minsta hästrasen i världen) fyr- och sextonspann,  och stjärnhoppningen som var roligast. Då var det kändisar som hoppade och de syntes att de var ovana, men de var jätteduktiga ändå, haha. Sen finns de även ett stort område där man kan köpa häst-saker som förut var  Annexet, men idagvar de Hovet. Jag fick med mig ett dressyrspö (kan visa sen) för fyrtio kronor, kap!
Horse Show slutade tio så jag var hemma halv elva. Då hade jag en labbraport att lämna in. Efter att den var klar var jag tvungen att ta bort sminket och äta något, så det blev inte så många timmars sömn som jag skulle velat eftersom jag måste plugga innan skolan. Ska sikta på att lägga mig tidigt ikväll.
 
Nu ska jag äta min frukost och plugga klart engelskan
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback