En stillsam undran sådär tjugo i tolv en torsdag

När jag ändå tänker så djupa tankar som i förra inlägget då kan jag fortsätta med att prata om den svenska gruppen Kent som min pappa är ett big fan av, inte för att det hör hit men det är han i alla fall.

De flesta av deras låtar är mer sorgsna/deppiga än vad de är positiva och enligt far min skriver sångaren Jocke många låtar om sin jobbiga skoltid. Jag kollade upp när han är född, 1970, vilket betyder att han gick i skolan ungefär 1976-1989. Nu är det 2012, över 20 år senare, och min stillsamma undran är borde inte han kommit över det vid det här laget? Han har fru och barn och om han fortfarande ältar detta kanske han borde prata med någon, you know, let it all out once and for all

Ett utav deras skivomslag,

min favorit när jag var mindre eftersom det är en häst på


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback