Live är alltid bäst

- AC/DC
- Foo Fighters
- Green Day x2
- Kent x3
- Lady Gaga
- Linkin Park
- My Chemical Romance
- P!nk
- Paramore
- Rammstein
- Red Hot Chili Peppers
- ZZ Top

Bäst: Green Day på Ullevi utan tvekan, minns det fortfarande väldigt bra..
Överraskande: Lady Gaga i Globen och MCR. Gaga var oerhört mycket bättre än förväntat och kommer hon till Sverige igen vill jag ha biljetter! När jag skulle se My Chem var jag sjuk och gick på alvedon och nässpray, men gosh vad bra dom var och vilken stämning det var i Annexet!!
Sämst: Ingen konsert är ju direkt dålig, men det skulle nog i så fall vara ZZ Top eftersom jag inte känner till deras musik, utan mer 2-3 låtar. Varför såg jag dom då, kan man ju undra. För att dom är legender

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback