Lördag

Hej!
 
Idag är det lördag och klockan är ungefär halv tio. Om en halvtimme ska jag lämna detta trevliga hus och åka mot en kampingplats. Ja, ni lläste rätt, en kamping.. Jag behöver ialla fall inte sova i tält, då hade jag lifat hem om jag hade vart tvungen, för jag sover inte i tält!
 
I vår campingstuga (som antagligen inte har ens en toalett, suck..) ska vi lämna vår packning och byta om till 40-års festen. Och jag vet nästan vad jag ska ha på mig, det står mellan två val och det är bra för att vara mig. Den avgörande faktorn är hur varmt det kommer vara, för jag vill inte frysa, haha. Fast jag kan ju å andra sidan ta med mig varmare ombyte.. Decisions decisions..!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback