BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jag ligger hemma med halsfluss och äter piller jag fått från läkaren. Jag har varit sjuk i över en vecka och detta har jag tampats med;
- ont i bihålorna
- ont i svalget, alltså gör det ont när jag gäspar eller sväljer (gör ont att svälja något större än gröt..)
- illamående
- hängig
- snuva
- sover asdålig och vaknar vid 5 och kan inte somna om pga smärtan i svalget
- öm i halsen under käkbenet
- jag får inte behålla någon mat, alltså känner jag mig väldigt svag och matt
 
sen jag äter pillren så är illamåendet borta, inte ont i halsen längre, inte ont i bihålorna, jag sover lite bättre och jag har börjat ära igen även om det bara är gröt och yoghurt..

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback