Jag är helt slut

 
Hej!
 
Idag har varit en lång dag.. Började med att jag mådde illa i morse, så jag gick inte på första lektionen. Mådde bättre och åkte in till andra. När skolan var över hämtade pappa mig så åkte vi till mamma och hämtade fotbollsväskan, sen till Donken och köpte cheesburgare och cola, åkte hem till pappa och bytte om och sedan mot Järfälla, som ligger på andra sidan stan..
 
Vi var en spelare för lite på planen så vi alla spelade 90 minuter, alltså en och en halv timme. Vi förlorade men i halvlek märktes det inte att vi var en man mindre, så det föll på orken. Jag var spelade bra, så det kändes ändå bra! Domaren var inte den bästa jag har haft, tjafsade och dömde fel vilket gjorde mig jävligt förbannad (!!) men det är sånt som händer..
 
Kom hem för en kvart sedan och ska nu in i duschen, sen måste jag äta, plugga lite och torka håret innan jag äntligen får lägga mig i sängen. Tyvärr börjar vi tidigt imorgon så ingen sovmorgon :'(

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback