Herregud..!!!

Imorgon, eller idag rättare sagt tar jag studenten. Svårt att ta in eftersom klassen har räknat ner till detta så länge och jag har planerat med mottagning kläder och skor. Har haft otur med studentskorna men köpte tillslut ett par starkt rosa från Zara och sen matchande läpppenna. Stressen har varit stor och jag hoppas verkligen att det har varit värt det och att dagen lever upp till mina förväntningar..
Tre år har gått så otroligt fort och det är nog dom tre bästa åren i mitt liv. Jag har hittat nya vänner och lärt mig såååå mycket, i och utanför klassrummet. Jag älskar Jensen eftersom jag tycker det är en väldigt bra skola med engagerade lärare men även för att min klass, och framförallt mina vänner, har varit så bra.
Nu känns det lite som ett stort hål. Vad händer nu? Vad ska jag göra med mitt liv? Inget jobb och ingen utbildning väntar, så vad ska jag göra? Min trygghet försvinner och livet som jag vet det ändras nu fullkomligt och det är både skrämmande och spännande.

Jag hoppas verkligen studenten blir bättre än vad jag förväntar mig för det vore det perfekta avslutet på detta kapitlet i mitt liv, men även den perfekta början på nästa


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback