All i want for X-mas...


Upplagt av mig 2011 och nu har jag äntligen fått det såhär tre år senare, och det var definitivt värt väntan!
Jag har aldrig mått bättre på den fronten samtidigt som jag aldrig har mått sämre fysiskt. Allt, eller det mesta, grundar sig i att jag enbart jobbar natt mot min vilja egentligen.
Jag sover halva dagarna så min dygnsrytm blir helt sabbad. Men eftersom jag också är vaken på dagarna för att träffa min familj, mina vänner och min pojkvän så sover jag oregelbundet hela tiden.
Jag är konstant trött på grund av detta och vaknar aldrig upp och känner mig pigg, utan bara trött, grå och hängig. Detta resulterar i att jag knappt orkar träffa folk med normala dags-rutiner. Jag går hela tiden om min familj så jag ser dom knappt. Jag orkar aldrig träna, jag äter dåligt och jag blir sjuk hela tiden.
Just nu är jag förkyld vilket jag även var i slutet av november/början av december, sen blev det lite bättre (aldrig helt bra), och nu är jag där igen.
Jag har pratat med mitt jobb men inget händer, där har jag fått höra att i april så ska det nog gå att ändra. Men hur fan kommer jag må då om jag nu mår såhär? Och vill jag ens veta det?

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback