Torsdag

Hola!

Idag har jag jobbat och sen varit på gymet! Lång men helt okej dag, och jag är stolt över mig själv att jag faktiskt kom iväg till gymet! Är alltid så trött när jag har jobbat, men körde bara på! Ska ta mig dit imorgon igen, men då blir det ett lite lättare pass!

Jag har en deal med mig själv att jag ska gå på Sats två gånger i veckan (så jag tränar totalt tre gånger  i veckan med ridningen) i en månad och när (positivt tänk) jag klarar det så får jag köpa en parfym och ett par jeans som jag har spanat in! För mig så funkar det inte med motivations-bilder eller att tänka på den sköna känslan efteråt eller nya tränings kläder, så då kör jag på materiell belöning som hittills har funkat.



Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback