Visste ni detta om mig?

- Dagen jag tog studenten var den bästa i mitt liv
- När jag såg Green Day på Ullevi för lite mer än tre år sedan var den bästa kvällen i mitt liv
- Jag har inget smink på mig i min header
- Jag jobbar på McDonalds
- Jag brukar sova med mjuksbyxor för annars fryser jag
- Jag sover alltid middag i minst två timmar efter ridningen på lördagar
- Jag har precis börjat få ett intresse för smink
- Jag vill inte ha snö, tycker den kan smäta bort
- Jag tränar inget alls just nu förutom ridningen,,
- .. men ska ändra på det nästa vecka
- Jag printscreenar (stavning?) alla roliga, snygga eller insprireande bilder på min iphone och har nog fler sånna än riktiga foton

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback