Mer än 4 månader

Omg. Här var det länge sedan jag var inne. Senaste inlägget är ifrån juli. 4 juli. Det är nästan 5 månader sedan.
Jag tycker aldrig jag gör speciellt mycket och att dagarna bara går men när jag tänker på det sättet så har det hänt en gel del i mitt liv. Till exempel så är sommaren definitivt borta. Precis som mitt singelliv, that's right bitches(!), jag har nu min alldeles egna underbara pojkvän som får mig att må bra.
Jag har också hunnit jobba massa sena sommarnätter (och höstnätter för den delen), haft somriga outfits, festat med kollegor och vänner, åkt till Göteborg en snabbis, Alice har varit här (och kommer om någon dag igen), jag har sett Lady Gaga med mamma, jag har blivit handledare på McDonalds och belönat mig med en ny älskling från DKNY. Min lillebror, som inte är så liten längre, har hunnit fylla 18, jag har bokat London-resa med J och biljetter för att se Foo Fighters en andra gång, firat Arre 20 år, ätit massa god mat, gått på bio, shoppat skor och bara levt helt enkelt.
Påväg hem från jobbet ca 06.30




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!!

2014-11-27 @ 11:28:53

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback