Har ni koll på detta?


• När jag sminkar mig till vardags så använder jag bara mascara och ögonbrynspenna
• Min skostorlek är 37
• Jag har inte målat naglarna på evigheter eftersom jag inte får ha lackade naglar på jobbet
• Jag förstår inte grejen med ansiktsmasker eller hårinpackningar, är alldeles för lat för det
• Om jag inte hade hetat Sofia så kunde det ha blivit Amanda
• Jag dricker fortfarande inte kaffe
• Jag tappar tyvärr ofta bort mina ringar
• Jag är mörkrädd
• Jag är ingen morgonmänniska och jag hatar tidiga mornar 
• Jag älskar bio-popcorn, tycker det ät halva grejen med bio
• Jag älskar skor
• Jag tar hänsyn och tänker mycket på andra människors känslor
• Jag ser aldrig på skräckfilmer
• Jag gillar inte morötter
• Jag fryser ofta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, hade koll på det mesta../E

Svar: Vilken tur👍🏻

2015-08-02 @ 19:06:33

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback