Måndag


Sitter helt död och väntar på bussen. Igår jobbade jag 11-20 och vi var underbemannade hela dagen så det var ett riktigt köttarpass plus att det var jättevarmt i restaurangen och så jobbade jag över en halvtimme. Sen så fick jag nya arbetskläder så har nu lämnat den rödrutiga skjortan och har vit skjorta med svart väst och slips istället. Och det tog 30 minuter till haha.
När jag var klar så kom Jocke och hämtade mig och hemma hos honom överraskade han mig med hemmagjor tårta! Ett väldigt bra avslut på en intensiv dag!
Idag jobbade jag (tack och lov) 10-17 så är nu påväg hem efter att ha köttat dom sista timmarna då det blev rush. Det första jag ska göra är att duscha (!!), sen äta och sen äntligen lägga mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback