Vänner

Jag träffar Arre ungefär en gång i veckan och jag kommer se till att fortsätta med det eftersom hon ger mig en bra känsla efteråt när vi skiljs åt. Vi kan ha pratat ut om livet, något problem eller bara haft ett bra snack och jag blir fylld med massa positiv energi, som att allt jag har på min to do lista går att fixa idag. Orken att ta tag i alla jobbiga saker, som sällan finns där, har kommit fram som från ingenstans!

Arre, och alla andra personer, som får mig att må bra och så peppad är personer som jag kommer hålla hårt i för jag anser att vänskap ska göra att man höjer varandra att bli bättre, vänner ska inte dra ner varandra med pikar eller liknande. Livet är redan kämpigt så man behöver folk som hjälper till att kämpa med en!


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback