Tips - 10 jul/vinterfilmer

Jag älskar att se på härliga julfilmer på vintern och nu ville jag dela med mig av några. Så det är bara att mysa ner sig i någon filt med en kopp varm choklad, gärna med grädde, och köra!
 
Love Actually
No words needed.
Bild
 
Frozen
Ingen har väll missat den?
 
Harry Potter
Alltid lika bra och speciellt på vintern då vintern i filmen alltid ser så härliga ut med mycket pynt och snö. Sen har jag alltid velat äta i deras matsal.
Bild
 
The Holiday
Med Cameron Diaz och Jack Black bland annat, och filmen handlar om två tjejer som byter hus över julen.
Bild
 
New years eve
Uppbyggd som Love actually med många berättelser som hänger ihop.
 
Skönheten och odjuret
Klassiker.
Bild
 
Ice age
Fortfarande rolig och ettan är den bästa.
Bild
 
Shrek
Ett ord: Åsnan
Bild
 
Välkommen till familjen
Jassica Parker träffar sin pojkväns familj och passar inte in alls, hur ska detta gå...
Bild
 
Flickvänner från Förr
En modern version av "En julsaga" som utspelar sig i juletid, väldigt mycig och bra!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback