Jag trodde aldrig x3

- Att jag skulle bli så intresserad av mina ögonbryn
Jag har alltid lagt fokus och energi på mina fransar och har inte riktigt tänkt på bryn eller helheten. Nu älskar jag att använda min brynpensel och fixa och trixa tills det blir perfekt!
- Att jag skulle klä mig i ljusrosa
För sex-sju år sedan var det (ännu) mer svarta kläder som gällde alltid svart eyeliner och jag avskydde "söta" plagg och färger som ljusrosa. Men nu är jag mer och mer öppen för ljusare färger och då även ljusrosa men gärna till skinn eller något liknande för att bryta av.
- Att jag skulle sluta äta Marabou Schweizernöt
Återigen, för kanske fem år sedan var jag helt hooked på choklad, och jag älskar det fortfarande, men äter det nästan aldrig numera. Antagligen för att chokladen måste vara i rätt temperatur för att smaka som bäst, ljummen men utan att smälta.

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback