Tips - Framgångspodden

Hej!
 

Jag har nyligen upptäckt Framgångspodden som drivs av Alexander Pärleros där han intervjuar olika entreprenörer varje vecka. Jag tycker det är oerhört intressant och inspirerande att lyssna på hur människor har lyckats och hur de ser på livet.

 

Det som är smart med denna podd är att varje avsnitt finns i två olika längder så man kan välja vilken man vill lyssna på. Det är också många olika typer av gäster från bloggare, idrottare, komiker till författare eller personer som grudat till exempel Friends, Nelly och Lyko.

 

Det jag gillar med poddar överlag är att det finns så mycket att välja på, så många olika ämnen vilket gör att det finns något för alla. Jag brukar lyssna när jag åker tåg eller buss, lagar mat, städar eller går med Linus, så blir det lite roligare. Sen gillar jag också att man har chansen att lära sig mer om något man gillar på ett väldigt enkelt sätt



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad grymt!:)

2016-09-25 @ 20:57:02
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback