Update

Det är cirka två-tre veckor sen jag senast skrev. Mycket kan hända på två-tre veckor. Jag kom in på utbildningen jag söte på Lunds Universitet och två dagar senare, fast det mer kändes som en vecka, så fick jag en studentlägenhet nära mitt campus. Sen har det varit lista på lista med vad som ska fylla den omöblerade lilla lägenheten och hur detta skulle inhandlas och fraktas ner. Och en vecka i Danmark som jag kom hem ifrån igår vid nio.

 

Nu är mitt rum kaos och jag tror inte jag fattar vad som komma skal. Att jag inte än har fattat att om mindre än två veckor så har jag flyttat hemifrån och bytt stad och att mitt liv går in i en ny fas. Innan det sker ska jag jobba fem pass, ha introduktion på Lindex för att jobba extra där sen och jag och pappa har bilat ner till lägenheten och möblerat den. Jag måste adressändra, söka CSN, boka tågbiljett, beställa kurslitteratur och skaffa hemförsäkring.

 

Och juste, nu har jag ett par glasögon som jag faktiskt gillar.


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback