Lucka 1: Dagen då allt förändrades

Eftersom jag inte har så mycket att skriva om tänkte jag köra en julkalender med en ny rubrik varje dag. Så here we go, lucka 1: Dagen då allt förändrades.
Spontant tänker jag på när jag fick veta att Aurélie hade gått bort för då förändrades allting väldigt tydligt. Men jag tänker även på den dagen då lägenheterna släpptes här i Helsingborg och jag lyckades få en, för då var det helt säkert att jag skulle flytta hemifrån, från Stockholm och att jag skulle plugga till hösten. Fast det kändes inte lika tydligt att allting förändrades även om jag kommer ihåg när jag satt i köket och försökte ta in att jag hade en lägenhet i Helsingborg och att jag skulle flytta i slutet av augusti.
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback