Lucka 19: Vad skulle du vilja lära/lära dig mer av?

Åh, det finns mycket! På rak arm, så skulle jag vilja lära mig att sminka mig och fixa håret helt flawless, jag skulle vilja lära mig att prata franska och jag vill bli bättre på att rida.
Smink och hår vore det så skönt om jag kunde fixa till så det blir exakt så som jag vill ha det, men i nuläget är jag lite för lat för att orka kolla på tutorials på youtube. Jag gjorde nämligen det för ett tag sedan, kanske ska ta upp det när plugget lugnar ner sig lite.

Franska har jag alltid tyckt är ett så fint språk, men i och med att Frankrike, speciellt Paris, är så förknippat med modescenen så är det mer därför jag vill lära mig det.

Ridningen tänker jag på lite då och då och jag saknar det. Det är väldigt kul och utmanade och sen är det bra träning också, vilket inte skadar. Nu är det ett tag sen jag red, tror jag slutade när jag jobbade på McDonalds, så borde vara två-tre år sen sist. Jag har en lös plan på att jag ska ta upp ridningen igen när jag har körkort och fasta arbetstider, för det var en stor del av anledningen till att jag slutade.

Orelaterad bild på mig och Carin från sittningen
vi var på i slutet av september
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback