Lucka 5: Ett av de tuffare ögonblicken i år

1. När lastbilen kärde in på Åhléns City och pappa och bror satt och jobbade några hus bort.
Det var ju ingen fara med dom eftersm dom var inne på sina kontor men när jag började tänka på om lastbilen hade sprängmedel som skulle sprängas blev jag väldigt rädd när jag satt hemma i soffan med Linus.
2. När jag skrev min b-uppsats i modevetenskapen.
Hon jag skulle skriva med gjorde inte tillräckligt så jag fick göra den själv med ett ämne jag inte var intresserad av och slutspurten kommer jag ihåg var väldigt jobbig.
3. Just nu.
I och med allt som har hänt denna höst, först långa och jobbiga förskylningar och sen Aurélies bortgång har gjort att jag jag ligger som sagt efter i skolan. Nu har jag bara en rest utöver nuvarande kursen där jag har prov den 21. Det jag upplever som tufft nu är att det känns som om jag har kämpat och pluggat mycket för att komma ikapp så länge men jag är fortfarande inte ikapp. Och att orka fortsätta kämpa känns väldigt tufft just nu...

Kommentarer
Postat av: E

Förstår att det är kämpigt, men du fixar det!!

2017-12-06 @ 08:44:54

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback