Kväll

När går du och lägger dig på kvällen?
Jag försöker lägga mig i sängen vid 22, men nu när jag har hemteta har det blivt 12 och sen 02...

Vad är det sista du gör på kvällarna?

Ser till att det är släckt i lägenheten.

Hur lång tid spenderar du i badrummet varje kväll?

Beror på hur mycket smink jag har och hur snabb jag är, men kanske en halvtimme?

Är du kvällstrött?

Oftast.

Vad har du för kvällsrutin?

Packar väskan tills nästa dag om jag ska jobba eller till skolan. Annars borstar jag först tänderna, tar bort mitt smink, tvättar ansiktet, smörjer in anisktet med en lättare kräm, sen har jag ett serum (tror jag det är) till ögonen och fransserum till ögonfransarna. Om jag ska gå med Linus gör jag det, annars ropar jag på honom och lägger honom i sängen och öppnar fönstret. Sist smörjer jag in häderna och eventuellt nagelbanden.

Hur ser en perfekt kvällsstund ut?

När jag börjar med min rutin i tid så jag kommer i säng vid 22, ser något Vänner avsnitt i mobilen innan jag somnar.

Hur går du klädd på kvällen?

Mjukisar, t-shirt, två tjocktröjor och biland går jag också runt med en filt.

Vad är det bästa med kvällen?

När man lägger sig i sängen och känner hur mjuk och skön den är!


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback