Onsdag

Nu är det onsdag och jag har nyss varit och handlat och innan dess hade jag föreläsning i skolan. Jag har svårt att koncentrera mig på föreläsningarna just nu och tänker istället på begravningen nästa vecka. Jag åker till Stockholm på torsdag efter skolan och på fredag förmiddag är begravningen och sen åker jag hem på eftermiddagen.
På lördagen har jag prov som jag har pluggat till men jag vet inte hur det kommer gå i och med begravningen dagen innan. Men jag resonerar som så att jag kan inte mer än mitt bästa och skiter det sig får jag bara göra om provet.

Annars har jag börjat gå med min vinterjacka vilket är så skönt! Det är inte jättekallt här men det blåser en del och på föreläsningarna börjar jag alltid frysa och då är jackan väldigt bra att dra över axlarna. Sen är jackan också en del i min plan att hålla mig varm för att inte bli sjuk igen, vilket hittills fungerar.
I måndags var jag på mitt första träningspass på mitt nya gym och det måste vara det första ordentliga passet jag har gjort på år så jag har en rejäl träningsvärk i benen, magen, rumpan, armarna och magen...

(null)


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback