Update

Senast jag skrev var på julafton, nästan fyra månader sen.
Såhär i efterhand var hösten och fram till mars någon gång, en av dom jobbigaste perioderna i mitt liv.
 
Förrförra helgen var första gången på, jag vet inte hur länge, som jag kände "nu är livet bra". Jämfört med i höstas/julas känner jag mig som en annan människa vilket är jätteskönt! Jag har bara ett rest-prov, tränar cirka fyra gånger i vecka och festar ibland - jag känner mig mer i balans.
 
Annars så har min vän flyttat in på samma våning som mig vilket är jättekul! Så vi har åkt till Ikea några varv och suttit på hennes balkong och njutit av solen. Så nu kollar jag efter en lägenhet på samma våning, men med söderläge så jag får lite mer sol.
 
På lördag är det vårbal här i Helsingborg vilket jag ser fram emot då hela gänget ska gå och jag har en ny fin plommon-lila klänning som jag ska ha!
 
Nu ska jag till gymet och köra ett power-pass!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback