Efter 10 år av jakt..

Om någon har missat det så är Osama bin Laden död. Enligt bla svd.se så var det Obama som beordrade en specialstyrka att gå in i vad dom misstänkte var hans bostad och fånga honom, död eller levande.

Resultatet blev att styrkan dödade bin Laden, hans fru, hans barn och några till. Jag kommer inte ihåg vart jag läste det men tydligen så slängde militären kroppen ut från ett flygplan ner i havet.

Tydligen har man dna prover som visar att han faktiskt är död. Jag tycker att det är det synd att bin Laden är död eftersom han inte få stå till svars för vad han har gjort.Jag tycker också stt problemen med terrorism är på långa vägar lösta, Osama bin Laden var bara en av många..

http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2011/05/02/1.2422236TS1304328525918_defaultImage.jpg

aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback