Jag är student

Då är det officiellt, jag är student och har varit på min första föreläsning i morse klockan tio!
Jag läser kursen Modevetenskap på SU som är på 30 hp.
Jag var så nervös för att hitta men det gick bra, var ute i riktigt god tid vilket alltid är bra för nervositeten.
När föreläsningen (som mest var information om kursen etc) var slut så firade jag med att gå in på NK och köpa ett riktigt fint datorfodral från Marc Jacobs till min nya bärbara dator innan jag åkte hem.
 
Väl hemma så har jag beställt resten av min kurslitteratur, och uppdaterat min almenacka med föreläsningar, seminarium och studiebesök och nu är det dags att äta något!
 
Tänk att det var tre år sedan jag pluggade sist,
tiden går fort..!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback