Onsdag

Just nu är det riktigt dåligt höstväder här i Helsingborg med blåst och spöregn, inte jättekul. Tur att jag har mina gummistövlar och mitt feta paraply så jag klarar mig ganska bra.

Annars är de väldigt kallt i vår föreläsningssal så jag funderar starkt på att köpa en termos så jag kan ha med mig te.
Denna vecka har börjat vi börjat med redovisning i skolan och spelar ett spel i skolan för att simulera ett produktionsföretag där vi i smågrupper måste ta beslut om tex vilka marknader vi vill satsa på, om vi vill uppgradera fabriker, produkter och så vidare. Så det är mycket nya begrepp att lära sig och en del att läsa, som vanligt. I mina pauser dricker jag te, kollar serier, äter eller leker med snapchats filter...


Kommentarer
Postat av: beyonce

skona mig från sådana bilder..........

2017-10-09 @ 13:15:16

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback