Bio, Harry Potter 7

http://www.mynewsdesk.com/files/56ecdcaf467cbbadd960f9523889d40c/resources/ResourceWebImage/thumbnails/harrypotter7_new_large.jpg?1290507351
Källa
Nu blir det bio! Ska möta Alice, Natta, Felicia och kanske Nadya i stan och vi ska se den senaste Harry Potter filmen. Jag hoppas den är bra för boken ägde! Höres när jag är hemma igen, hugs!

Update: Filmen var asbra!! Absolut 5/5!!
Jag har läst boken (men det var ett tag sen) så jag visste ungefär vad som skulle hände men den var ändå väldigt bra! Vet inte hur många gånger jag hoppade till i biomörkret, haha.
Men handligen var bra, effekterna var bra och den var absoliut spännande och så slutar den ofc när det är som mest spännande..! Längtar tills sista delen!!! Hoppas det slutar som i boken, hihi!

Kommentarer
Postat av: Nessie

Tack heheXP

Du verkar cool och skit schysst:D

Din blogg e rockig och fin;P

Vad e ditt favogodis hehe?

kram

2010-12-06 @ 20:19:37
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback