GE MIG!

http://media.musictoday.com/store/bands/433/product_large/30CD04.JPG

Källa

Denna skiva vill jag ha!!

Har lyssnat på spotify och nu vill jag ha den!! Låtarna är så himla bra och varierade. Gillar verkligen Jereds röst, sådär hårligt lagom hes. Gillar också att dom inte är rock men inte heller pop någon som vet vilken kategori deras musik hamnar under?

Kommer ihåg när jag hörde första låten från albumet, tror det var för ca 1 år sedan, "Kings and Queens". Jag minns också att jag såg att dom skulle spela här, men jag tog inte chansen att se dom eftersom jag bara hade hört en låt.. Precis som att jag inte tog chansen att se Katy Perry, det svider, fan att jag inte så dom!!! Videon till "Closer to the Edge" ger mig rysningar, vill vara en av publiken så badly!!


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback