min bajs-dag och bild från weheartit

Hej!

Hade en irriterande dag men är på bra humör ändå!
Min dag, jo, den var bra tills vi hade engelska. Vio skulle då få tid att äta lunch, för att vi skulle lyssna på en föreläsning om en hjälporginisation från Kenya.
På min skola har vi 2 mikros (?), och vi var typ 7 pers på dom.. Majoritetn behövde värme på 7 minuter.. Så jag han komma in i klassrummet med min mat, ta en liten tugga, bränna mig på tungan, dricka en klunk festis för att sedan gå. Känndes inte sådär jätteroligt..

Sen skulle vi redovisa på geografin, och om jag säger såhär; jag är överlycklig om vi får g.

Bajs, här är en bild för att förbättra humöret

Kommentarer
Postat av: ida

haha sötbild! :D hoppas ni får högre betyg <3

2010-10-30 @ 12:49:08
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback