Just because

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia, Fia och Fritte haha

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är stark

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Lite blyg inför nya personer om jag inte känner mig bekväm, men jag jobbar på det!

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar, mörker

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, musik och skratt

6. Tre saker jag absolut inte vill/kan göra:
Misshandla någon eller se någon bli misshandlad. Jag kan inte heller dyka..

7. Detta tycker jag om att göra:
Skratta, spela fotboll, lyssna på musik, rida och vara med kompisar

8. Detta vill jag göra just nu:
Träna men inte löpa..

9. Bästa känslan:
När man är på konsert och introt på favoritlåten börjar spelas. Man känner varje ton och varje ord i hela kroppen, så jävla härligt!

10. Värsta känslan:
Stress som inte går att hantera och när allt går åt helvete

11. Egenskaper som jag gärna vill att min partner har:
Rolig, snäll men viktigast är att vara sig själv

12. Är jag kär just nu?
Nej, det har jag inte varit på länge

13. Jag vill gifta mig:
Jaaa :)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Resa mycket, våga ta risker, hitta kärleken, stå längst fram på en Green Day konsert(!!!!)

15. Min käraste ägodel:
Ipoden

16. Något jag vill ha i present:
Gymkort!

17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpbyxor, kjol och linne

18. Favoritkläder:
Jeans och linne/t-shirt

19. Favoritdjur:
Hund, häst, pingvin

20. Följande musikstil tilltalar mig mest:
typ de mesta... kanske inte dansband :P


21. Favoritlåt just nu:
what are words me chris medina

22. Roligaste ämne i skolan:
Idrott

23. Tråkigaste ämnet i skolan:
SPANSKA

24. En bok jag gillar:
"Genom dina ögon"

25. En film jag gillar:
Djävulen bär Prada

26. Tv-program jag gillar:
Vänner, Grey's Anatomy, Big Bang Theroy, Vampire Diaries

27. En doft jag gillar:
Uppvämd asfalt efter regn, det luktar SOMMAR!

28. Detta äter jag gärna:
Vindruvor

29. Dricker helst:
Cola, vatten

30. Favoritgodis:
Vet inte äter sällan godis, men typ geléhallon, hallonbåtar, persikor choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Usa, Paris, London, Barselona, Australien

32. Färg på mina ögon:
Gröna med brunt i

33. Min längd:
Lite över 160 cm

34. Jag tror på:
Äkta kärlek

35. Jag spelar:
Fotboll

36. Personer som jag beundrar:
Vet inte, sånna som verkligen är sig själva och vågar sticka ut utan att bra sig om vad andra tycker och tänker

37. Så här bor jag:
I ett lila rum hos pappa och rött/vitt hos mamma

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Mamma: typ för många.. Pappa: inga

39. Det här får mig att gilla en person:
Rolig, snäll, utåtriktad

40. Det här får mig att ogilla en person:
Överlägsna, bitchblickar, neggos, överkaxiga och falska typer

41. Favoritfärg:
Röd och svart

42. Favoritcitat:

"It's better to regret something uoy have done than to regret something you haven't done"

43. En hemlighet jag vet:
Nee

44. Bästa present jag fått:
Vet inte om det räknas som present, men biljetter till Gree Day i Göteborg

45. Senast köpta skiva:
My Chemical Romance: "Danger Days: The true lives of the fabulous killjoys"

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Är inte speciellt missnöjd med någonting men om jag måste välja är det nog fingrarna

48. Udda förmåga/egenskap:
Dra upp huden utanför en näsborren så att en del av överläppen "reser" sig, ser ut som att man drar i en tråd x)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Pingvin (så coola!!)

50. Vad lyssnar du på just nu?
"21 Guns" - Green Day feat. The Cast of the American Idiot

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har varit i skolan och bla skrivit np i spanska som inte gick bra, pliggat och kollat på Vänner. Sen ska jag träna ikväll och fixa tills imorgon :)

52. Var är dina föräldrar födda?
Stockholm tror jag..

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Typ, udaterade iTunes om det räknas haha?

54. Vilka är dina favoritrestauranger?
Jag vet inte, beror helt på vad jag ä sugen på, men Donken, Hard Rock Café, Jimmy's någonting

55. När badade du i en pool senast?
Hos Alice någon vecka innan lovet, ASNICE!

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Cabaré, om det räknas?

57. Hur många barn vill du ha?
Ett eller två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Vet inte vad den kallas men hård rock när dom skriker eller typ growlar (?) så man inte hör vad dom sjunger

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Är ju inte 18.. 1 dag och 1 år kvar

60. Vad har du för TV-kanaler?
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 4+, Canal+, Mtv, Mtv2 och några fler

61. Har du åkt moped någon gång?
Ablsolut! Och vespa och motorcykel :)

62. Har du busringt någon gång?
Japp, telefonen blev helt knäpp efter haha

63. Har du fått felparkeringsböter?
Har ju inte någon typ av körkort sörru

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Njaa, kanske kanske kaaaaanske

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Tunisien tro jag, är inte så bra på geografi..

66. Har du en egen trädgård?
Aaa, hos mammsen

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Family Guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Haha, nej

69. Badkar eller duschkabin?
Har båda, men föredrar duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
I'm nr 4

71. Favoritpizza?
Platt med ost och skinka. Tror den heter Margarita?

72. Chips eller popcorn?
Popcorn :)

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift :P

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha wtf?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej, förstår inte grjejen med det.. Låta andra bedömma dig för hur du är på utsidan när alla konstant säger att det är insidan som räknas?

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Familjen + några nadra i London, åt pasta med kyckling

78. Favoritchoklad?
Sweischinöt (stavning?)

79. När röstade du senast?
När det var skolval eller vad det heter

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Sommras kanske?

83. Klarar du att tanka själv?
Nej

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nepp, allt ser så falskt ut

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola in my ♥!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nope

87. Vad var det senaste du handlade?
Sallad till lunch

88. Har du svimmat offentligt:
Naaj

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken ofc. Lycka är värt mer än alla pengar i världen

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njaa, tror på något som liknar eller är början till kärlek eftersom man älskar personen och inte utseendet om ni fattar x)

91. Har du ringt något betalnummer:
Njet

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Absolut, men det beror nog på hur man är som personer och hur man gjorde slut

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Ehh, mormor kanske?

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Tror det

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Har inget

96. Vad har du i din väska:
Skolsaker, solglasögonfodral, tuggumi nycklar, plånbok, ipod

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Favoritsak? Haha, nepp

98. Vad är du tacksam för idag:
Att solen skiner

99. Var hittade du den här listan:
På Straatan's blogg :)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Den som vill, den som har tråkigt och den som vill fördriva tiden

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback