Jag x10

1. Jag har gått på dans, gymnastik, skidskola, simskola, skridskoskola, ridit, spelat piano och fotboll
2. Idag håller jag bara på med fotboll och ridning
3. Jag kan åka både skidor och snowboard
4. Jag tycker Nivea's lepsyl är bäst, det mörkblåa ;)
5. Jag har träffat Mira i programmet Vintergatan när jag gick i 2-3:an, minns det än idag
6. Jag är inte speciellt bra på huvudräkning, det blir så rörigt i huvudet haha
7. Jag har ganska liten släkt, har bara två kusiner tex
8. Jag älskar serier som One Tree Hill, Vänner, Big Bang theroy, Greys anatomy, 2 och 1/2 men och Couplings
9. Jag håller på och lär Linus "vacker tass"
10. Jag är lite allergisk mot kiwi och apelsin

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback