Bildbomb från Italien

Här är en bildbomb från Italien jag och min familj + Ida och hennes familj var i förra veckan. Prefekt väder med sol varje dag och minst 30 grader. Jag brände mig och fick soleksem, typsikt mig haha.

 

Annars var maten väldigt god precis som glassen. Trodde shoppingen skulle vara bättre och killarna lite snyggare men men ;)

 


Poolområdet som hade den suraste badvakt någonsinn!

Väldigt mycket båtar..




Hahah, stog på en bil


Jättefint (och varmt!!) på kvällarna på solen gick ner




Förmodligen det godaste jag ätit!


Blev en hel del glass, denna på en glassbar som hette Eurpa..


Blev också strömmavbrott i hela staden när vi satt där


Mycket linnen och shorts, asnajs!!


Låg nästan varje dag vid havet där sanden var väääldigt het










Fyra olika färger på parasollen, gröna, blåa, gula och röda






Misslyckad hoppbild haha


En marknad vi var på där jag hittade en röd långklänning




I Venedig


.. fanns det mycket gamla hus..




.. och broar, inte anpassat för barnvagnar eller rullstolsbundna


Men Venedig är väldigt vackert




En kyrka jag inte gick in i för att det var stekhett och 20 minuters kö




Ännu mer glass, tog alltid nutella mums!




Åkte också gondol


Och precis som jag fäörväntade mig så hade gondoljörerna randig tröja och svarta byxor haha


Hotellet vi bodde på sista dagen


Sötnos på planet hem

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jätteläckra Italienbilder!

2011-07-22 @ 08:56:46

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback