Lördagen

Hej!

Bloggade inte igår för jag hade fullt upp och på kvällen var jag helt slut. Men igår så red jag och det gick asbra!! Men minns inte vad hästen heter, haha! fick i all falll henne att gå helt på tygeln utan inspänning så nu är hon min nya favorithäst!

Lite senare så spelade jag match. Fast jag är skadad så ställde jag upp för laget. Vi hade inga avbytare fast vi hade lånat in två personer och vi spelade mot serieledarna..
Vi förlorade och jag fick tejpa foten och fick ondare i knät än vad jag hade innan. Men det som gjorde mig så förbannad var att det var några som inte kom för att dom behövde plugga. Vet man att man har match och att det är få som kan så får man planera sin tid så att man gör båda två!! Jag behövde också plugga men jag "offrade" mig för laget! Precis som vår målvakt som hade vaknat upp med feber! Jag förstår varför Enskede f-94/95 ska läggas ner, vi har inte nog med folk för att spela..

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback