Totto

Red igår morse, efter att ha grattat mamma med frukost på sängen, och jag har sån träningsvärk i ryggen och vänstra armen! Och som alltid i min ljumskar.
De cika 60 minutera som spendreades på hästryggen på min alltid-lika-sur-i-spltan-Manne gick väldigt bra. Vi hade markarbete och jobbade mycket på böjda spår i trav och galopp.
Förra veckan red jag inte eftersom jag skrev högskoleprovet, och det märktes. Känndes så rörigt med tyglar och ställning och ridväg men tillslut kännde jag att det fick vara nog och började rida ordentligt och då gick det mycket bättre.
Vi galopperade på volter med två "hinder" som inte var några hinder utan skulle vara en del av galoppsprånget och då gick han jättefint på tygeln, sen var det jag som sabbade lite men han var så fin och då är det så kul att rida!!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback