Iggy & the Stooges10/8-12

Konserten jag var på för en vecka sedan har jag helt glömt att berätta om, så jag gör det nu.
 
Det var på Gröna Lund och det var såklart väldigt mycket folk och jag skulle gissa att många åkt en bit för att se Iggy och co. Sen fanns det många medelålders som körde med nitar, tuppkam och hela köret och det var ju lite annorlunda att se, haha.
 
Jag tycker att själva konserten hade ett bra drag och Iggy flängde runt mycket på scenen, tog upp folk på scen och gick ut i publiken så han var ju ganska aktiv i färgat blont hår (han är typ 65 bast) bar överkropp och tajta jeans. Jag tyckte ljudet var bra och gillade en del av låtarna även om de spelade mycket gamla låtar och jag bar kunde refrängen på en låt. Men en bra konsert på det stora hela, fick dock ont i benen efter att ha stått i 2,5 timmar, men det är sånt som hör till
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback