Ridning + match

 
Första ridningen på terminen och jag får Manne, bra start! Eftersom det var jättefint väder med sol så red vi ut och det gick väl bra, fick honom på tygeln i slutet när vi travade av i paddocken.
 
Eftersom vi red ut så var jag inte lika trött i benen (som jag annars brukar vara) utan orkade springa mer på matchen. Vi förlorade med 3-2, men jag gjorde en bra match. Jag har inte kondition för 90 minuter, jag har aldrig spelat match med damerna innan och jag är inte heller van vid deras speltyp men fan vad jag kämpade! Gjorde också en del bra saker och snacka om att jag var trött igår (!) och hade träningsvärk.. Så igår vilade jag i princip hela dagen vilket jag verkligen behövde

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback