Min vecka i Kroatien

 
Jag var ju i Kroatien en vecka och vad har jag lärt mig? Jo, till och börja med så stavas inte Kroatien med ett "s" (Kroatsien) som jag trodde från början. Sen så lärde jag mig den hårda vägen att 37-38° inte är att leka med, och speciellt inte om det inte finns någon möjlighet till bad eller härligt svala luftkonditionerade rum. Det är plågsamt! Något mer.. Ön jag och mi familia bodde på hette Brack och byn Spilt och antingen var det uppförsbacke eller nedförsbacke. Detta berodde då på att hela ön var full av berg.
Vi åkte taxi-båtar till stranden, åt goda pastarätter, hyrde båt, solade, badade och så dök vi. Andra gången för mig och den här gången så blev det kallt i vattnet efter en stund så jag fick gåshud och så blev jag hungrig och väääldigt kissnödig haha men det löste sig

Kommentarer
Postat av: ida

Åh! Är de värt att åka dit? ;) Måste ses snart! <3

Svar: haha jaråå :) absolut<3
Sofia

2012-07-20 @ 08:48:18
URL: http://idha.blogg.se

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback