På typ äventyr

Update: Tydligen så är jag inte i Ljustorp utan på någont ställe på "m", åter kommer med mer info när jag har den
 
Hej hej hemskt mycket hej!
 
Nu sitter jag på en soffa i Ljustorp och tar det allmänt lugnt. Men nu kanske ni undrar vems soffa jag sitter, vad i allsindar gör jag i Ljustorp och vad ligger äns Ljustorp? Och det ska jag tala om för er nyfikna läsare. Soffan tillhör min mammas killes syster och är lagom mjuk och bekväm och Ljustorp är bara en hållplats på denna resa (som jag snällt nog tagit fram en karta).
 
Slutmålet är min mosters mans 40-års fest imorgon och dom bor i, eller rättare sagt nära, Östersund som ni ser på kartan. Alltså typ skogen. Det finns till exemepel ingen täckning där.. Hem kommer jag på måndagkväll med tåg och där finns det internet, jippie! Uppdaterar kanske imorgon eller söndag men annars senst på måndag!
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback