Nicki Minaj - Annexet

Bild av Aurélie

 

I fredags var jag i Annexet och såg Nicki Minaj. Hon spelade alla kända låtar, hade snygga kläder, det var bra tryck och stämmning och hennes "prat" mellan låtarna var också bra. Hon hade skärmar, en DJ, ca 5 dansare och någon typ av trappa (som ni ser på bilden) vilket gjorde allting varierat så att det hela tiden hände något.

 

Det jag tycker var mindre bra var att hon inte spelade hela låtar utan hon sjöng en låt, sen halvägs började hon på en ny. Hon hann med många låtar på det sättet men jag hade velat höra hela låtar. På scen fanns heller inget band och Nickis klädbyten var inte så smidiga. Det var helt tomt på scenen förutom DJ, som spelade en av hennes låtar, och när den var slut kom hon in. Så jag tycker att hon var borta lite för länge och jag tror inte att hon sjöng live. Konserten var ganska kort, cirka en timme (de flesta brukar hålla på i två) så jag tror att budgeten var ganska liten och för att ha en låg budet så var det väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback