Min pissdåliga morgon

 
Min dag började asdåligt,
 
Eller det dåliga började igår med att jag var jättetrött men inte kunde somna och när jag äntligen höll på att somna väcker min hund mig..
Sov asdåligt och väldigt lite så när jag vaknade ville jag kasta mobilen riktigt hårt i väggen, vända mig om och sova vidare. Men började tänka på att jag skulle missa saker plus att en av mina två lektioner var grupparbete, så tillslut gick jag upp, sur som fan! Kallt var det också så i protest (mot mig själv ?) sket jag i att klä på mig och åt frukost istället (brukar annars göra tvärtom). Jag struntade också i de kläder jag hade lagt fram och valde myskläder istället; mina skönaste jeans och min mjuka favorit-tröja.
 
Dagen blev bättre när vi hade en lugn lektion som inte var så krävande och jag blev mig själv när jag och Kaisa bestämde oss för Taco Bar till lunch! Sen gick resten bra och nu ska jag sova innan jag pluggar
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback