Friddday

Hade som sagt sovmorgon i morse så första lektionen var natur, Måste nog ha varit den värsta naturlektionen i mitt liv. Vi skulle alla spotta i ett provrör och bla värma det i mikron och se vad som hände. Jag klarade inte att spotta utan jag mådde så illa, var hemskt! Jag kunde inte heller titta när de andra gjorde. Vi ett tillfälle var det så illa att jag sprang ut till toan och fick flera kräkreflexer men det kom inget. Hemskt var det i alla fall..
 
Nästa lektion var religion och där håller jag och Hanna på med en debatt vilket går bra. Sedan åt jag långlunch på Tinto till halv tre med Arre och Navana. Nu ska jag till medis och äta på thien med mamma och lillebror. Ha en bra kväll, puss!
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback