Träna inte för beachen, träna året runt!

Innan sommaren som var, alltså under våren så var det många som tränade för beach 2012.
 
Jag tycker att man kan ha sommaren som en motivation, men ska man bara träna hårt på våren och sedan slappa resten av året? Det låter inte så smart, enligt mig. Tränar du året om håller du din figur, muskler eller kondition hela året och du kommer garaneterat må bättre året om, även innan sommaren för då vet du att du är tränad. Tränar du året om behöver du inte heller börja om från noll när våren kommer.
 
Som jag har sagt tidigare tycker jag man ska träna för att må bra och för att man tycker det är kul. Inte för att du skäms för din kropp, för att tycka om sig själv börjar återigen, innifrån!
 


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback